Werknemer: test de baas online

De Amersfoortse start vandaag met een campagne met als titel 'Verzekeren als een baas’. Doel ervan is vergroten van de naamsbekendheid van De Amersfoortse en onder de aandacht brengen van de Doorgaanverzekering.

De Amersfoortse is het op ondernemers gerichte onderdeel van a.s.r. en biedt zorgverzekeringen, pensioenverzekeringen, arbeidsongeschiktheidsverzekeringen, verzuim- en WIA-verzekeringen.

De campagne loopt tot en met oktober 2017 en zal te horen zijn op de radio en zichtbaar zijn op billboards, online bannering en social media. Met de slogan ‘Verzekeren als een baas’ worden zowel ondernemers als werknemers opgeroepen om naar de website van De Amersfoortse te gaan. Aan de hand van een quiz kunnen zij dan testen hoe ‘baas’ de bazen in kwestie eigenlijk zijn. De quiz beoordeelt onder meer of de bazen goed genoeg zijn voorbereid als zijzelf of hun werknemers arbeidsongeschikt raken, of dat werknemers op tijd gebruik kunnen maken van bijvoorbeeld fysiotherapie of psychotherapie, zodat zij kunnen blijven doorgaan.

De Doorgaanverzekering biedt ondernemers met personeel een combinatie van een verzuimverzekering en een collectieve zorgverzekering. 

 
Bron: ASR Nederland
Geplaatst op 03-07-2017


Share on: