BeneVia, Kral Westen en Den Hartigh gestart met Postex

In juli meldden we reeds dat Postex Nederland B.V. de klantenkring in de assurantiebranche had uitgebreid (met volmachtbedrijven Connect en Licent). Opnieuw heeft dit platform voor postverzending nieuwe klanten in de assurantiebranche begroet. Zo gingen in de afgelopen weken BeneVia, Kral Westen en Den Hartigh Adviesgroep 'live' met het platform.

Postex geeft aan te verwachten dat binnenkort ook Biesbosch Assuradeuren operationeel zal zijn met het platform. In zijn halfjaarbericht meldt Postex verheugd te zijn de exponentiële groei binnen de verschillende domeinen waar het bedrijf actief in is te hebben gecontinueerd. Naast assurantiebedrijven, verzekeraars en expertisebedrijven zijn dat bijvoorbeeld ook woningcorporaties.

Postex verzorgt via een online cloudplatform het verzenden van alle uitgaande documenten in de gewenste lay-out. Het is een zogenoemde SaaS-oplossing (Software as a Service). Daarbij gaat het bij de Postex-toepassing zowel om de documenten die geprint worden als de documenten die digitaal worden afgeleverd. Campagnemogelijkheden worden geboden om de digitaliseringsgraad te verhogen. Ook bij de fysiek verstuurde documenten wordt gestimuleerd tot iDEAL-betalen of digitale incassomachtiging. Ook vindt permanente dataverrijking plaats, doordat bij elke verzending gegevens gevalideerd worden.
Bron: Postex Nederland B.V.
Geplaatst op 08-09-2017


Share on: