Adfiz expertsessies tijdens Particulier Platform

Groeien bij bestaande klanten. Bij Adfiz-leden is dat, naast efficiencyverbetering, de topprioriteit voor 2018, zo bleek uit de Adfiz Nieuwjaarspeiling. Om die reden wordt dat onderwerp centraal gesteld tijdens het derde Adfiz Particulier Platform op woensdag 11 april. Adfiz heeft nu ook bekendgemaakt welke parallelsessies op het programma staan.
Deze bijeenkomst vindt plaats op woensdagmiddag 11 april in Congrescentrum Antropia in Driebergen, van 12:30-19:00 uur.
Programma
12.30 uur: Ontvangst met lunch en kennismarkt
13.30 uur: Plenair programma
15.00 uur: Expertsessies (er zijn 2 rondes):
17.30 uur: Aanvang diner-buffet: kennismarkt
Plenaire sessies:
Ronald Pont: Vertrouwen binnen de Financiële Branche
Financieel adviseurs hebben een belangrijke vertrouwenspositie bij hun klanten. Ondertussen blijft de publieke opinie kritisch over banken en verzekeraars. Wat zijn onze mogelijkheden vanuit begrippen als Trusted Advisor (vertrouwde adviseur) en Customer Centricity (klant centraal)? Wat als we de emotie achter vraag of verwachtingen een meer centrale positie geven? Waarmee maak je van financieel advies in praktijk een ervaring die het hart en de geest van onze klanten weet te raken?
Marco den Boer: Hoe profileer je jezelf als oplossing?
Marco den Boer (directeur Blauwdruk Model) bespreekt het vraagstuk hoe je totaalklanten creëert en behoudt. Met als hoofdvragen: Hoe profileer je jezelf als oplossing? Hoe kun je als financieel adviseur onderscheidend zijn, waarde toevoegen en écht iets voor je klant betekenen. Marco beschrijft hoe je in eenvoudige stappen een commercieel verschil kunt maken.
Expertsessies:
Expertsessie 1: Waar robotica eindigt begint het advies>
Expertsessie 2: Asbest in de verzekeringspraktijk>
Expertsessie 3: Duurzaam wonen, een kans voor onderscheidend hypotheekadvies
Expertsessie 4: Generatie Y als klant en collega> (Tweede ronde speciaal voor Adfiz Jong Management!)
< VorigeVolgende >
Share on: