Nh1816 zeer tevreden over 2018

Op 8 januari jl. organiseerde Nh1816 Verzekeringen in Groningen de eerste ‘Meet & Greet’ bijeenkomst van het nieuwe jaar. Cas Verhage, commercieel directeur, informeerde de aanwezige adviseurs onder meer over de resultaten van 2018.
"Wij kijken zeer tevreden terug op afgelopen jaar", laat hij weten. Verhage is met name trots op de hoge klanttevredenheid onder verzekerden (NPS van 63) en de vier Adfiz-nominaties namens samenwerkende adviseurs, waaronder traditiegetrouw die voor beste schadeverzekeraar particulier.Mede dankzij de hoge klanttevredenheid werd in 2018 een “all time high’ aan nieuw verzekeringen gesloten van ruim € 53 miljoen. Hierdoor groeide Nh1816 Verzekeringen naar een premieomzet van ruim € 330 miljoen. "Inmiddels hebben wij ruim 400.000 verzekerden in de boeken", aldus Verhage. “Al jaren weet Nh1816 de forse groei te koppelen aan fraaie technische resultaten. Ook in 2018 was dit weer het geval. Om die reden blijven de premie-aanpassingen in 2019 bij Nh1816 beperkt.”
Verhage blikt optimistisch vooruit naar 2019. “Het gaat gewoon lekker en de doorgaande consolidatie onder verzekeraars werkt ons niet bepaald tegen. Wij hebben tevens hoge verwachtingen van de vernieuwde business-portaal voor adviseurs die dit jaar modulair wordt geïntroduceerd. Hiermee investeren wij stevig in onze IT-omgeving, tenslotte kun je op dat terrein de adviseur heel veel gemak bieden en daar zetten we dan ook op in".
Geplaatst op 14-01-2019
< VorigeVolgende >
Share on: