Polygon en a.s.r. organiseerden onlangs een online kennissessie

a.s.r. verzekeringen en Polygon, een bedrijf met meer dan 25 jaar ervaring in lekdetectieonderzoek, bundelden de krachten en organiseerden een digitale kennissessie voor schadebehandelaren, om kennis uit te wisselen over opsporingstechnieken en lekdetectie. Met deze kennis en techniek kunnen schadebehandelaren van a.s.r. gedupeerden met een lek- of waterschade nog beter helpen.

In 2019 heeft Polygon als duurzaam herstel partner van a.s.r. deelgenomen aan de duurzaam herstelmarkt, een event van a.s.r. waar schadebehandelaren, volmachten en tussenpersonen kennis en inzichten kunnen uitwisselen met de partners uit het a.s.r. herstelnetwerk.

Gezien de aanhoudende ontwikkelingen rondom COVID-19 is er op initiatief van Polygon en a.s.r. dit jaar een digitale kennissessie georganiseerd.

Onder coördinatie van claims service medewerker Marlon Melief van a.s.r., zijn 35 schadebehandelaren van a.s.r. uitgenodigd om deel te nemen aan de eerste online kennissessie. 
 
De sessie werd gehost door training- en opleidingsmanager Bas van den Berg van Polygon. Hij deed dit vanuit een unieke demonstratiewagen van waaruit alle stappen en technieken goed uitgelegd kunnen worden. Bas heeft zelf jarenlang lekkages onderzocht en was als een van de eerste collega’s betrokken bij de opzet en ontwikkeling van de lekdetectie service binnen Polygon. Hij kan dan ook als geen ander de schadebehandelaren meenemen in de stappen die een goed onderzoek vraagt. Het onderzoek gaat volgens een vast patroon van uitsluiting. De technieken die tijdens de kennissessie naar voor kwamen, zijn: vochtmeting, drukmeting, rioolcamera, infrarood, endoscopie en akoestisch. 
 
Initiatiefnemers Anton van der Laan (accountmanager) en Marlon Melief (claim service medewerker) zijn enthousiast. Anton: "Wat vooral fijn is, is dat we met de interactieve online bijeenkomst het persoonlijke contact konden behouden en alle vragen konden beantwoorden. Op deze online manier kunnen wij een nog grotere groep geïnteresseerden bereiken." Marlon: "Het één op één contact wat je op de herstelmarkt hebt, zet iets makkelijker aan tot vragen stellen, merkte ik. Maar het was leerzaam en leuk om te zien welke methodes er zijn en ik vond dit een topoplossing voor deze coronaperiode."
Geplaatst op 13-04-2021

< VorigeVolgende >


Share on: