ARAG lanceert nieuwe campagne

Met een nieuwe geïntegreerde campagne brengt ARAG haar rechtsbijstandverzekering opnieuw onder de aandacht. De campagne richt zich met name op de jongere doelgroep en speelt in op belangrijke ‘life events’, zoals het kopen van een huis of auto. Een rechtsbijstandverzekering is en blijft relevant. En met de juristen van ARAG achter je, voel je je sterk en zelfverzekerd.

ARAG onderscheidt zich door de betrokken en empathische juristen en de meest persoonlijke zaakbehandeling. En dat is terug te zien in de hoge klanttevredenheid. ARAG scoort een 8,4 op zaakbehandeling en een 8,7 op telefonisch juridisch advies. Jessica Klugkist, Corporate Communications Manager van ARAG: “Dat is de hoogste klanttevredenheid in ons segment! Dit bewijst dat klanten en partners op ons juridisch advies kunnen vertrouwen. We zijn ontzettend trots klanten te kunnen bijstaan bij een juridisch conflict of juist om dat te voorkomen.”
 
De campagne is ontwikkeld door Open Now in samenwerking met Wisecrackers en gaat maandag 27 juni van start op radio, out of home en online. In de campagne worden de verschilpunten met de concurrentie benadrukt: de betrokken, empathische specialisten in iedere juridische discipline en de hoogste klanttevredenheid.
 
Kortom: met ARAG kan je op het recht vertrouwen.
 
Over ARAG
ARAG is een onafhankelijke juridische probleemoplosser. Wij maken het recht toegankelijk en betaalbaar voor iedereen. Onze ambitie is om de beste juridisch probleemoplosser van Nederland te zijn. Klanttevredenheid en kwaliteit van dienstverlening zijn hierbij onze uitgangspunten. ARAG Nederland maakt onderdeel uit van de ARAG Groep, een van oorsprong Duits familiebedrijf dat met ruim 4700 medewerkers actief is in 19 landen inclusief Australië, de Verenigde Staten en Canada. Met bijna 800 professionals in Nederland werken wij vanuit Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Leusden en Roermond. www.arag.nl
 
Geplaatst op 27-06-2022


Share on: