Samenwerking tussen Bugs Business en Risk Explorer
De recente samenwerking tussen Risk Explorer International en Bugs Business vergemakkelijkt het proces van risico- en verzekeringsmanagement voor gezamenlijke klanten. Vanaf deze maand is de koppeling tussen Risk Explorer International en Imago Office van Bugs Business actief. Dit is goed nieuws voor klanten, omdat het zorgt voor een versnelling van processen, vereenvoudiging van administratie en brede toegang tot risico-gerelateerde informatie op alle niveaus binnen een assurantiekantoor.
Risk Explorer International biedt een SaaS-oplossing die het proces van risico- en verzekeringsmanagement digitaliseert en automatiseert. Door bedrijfsdata, ervaring en expertise te combineren met innovatieve technologie, genereert de tool gedetailleerde bedrijfsrisicoprofielen en -analyses die continu worden bijgewerkt. Deze geconsolideerde informatie vervangt versnipperde gegevens en is toegankelijk voor alle medewerkers binnen de organisatie.
Imago Office biedt een geïntegreerde werkomgeving voor assurantiemedewerkers en -adviseurs, waardoor alle dagelijkse werkzaamheden in één softwareoplossing worden ondergebracht. Met een overzichtelijk dashboard aan de voorkant en volledige integratie met de back-office aan de achterkant, vereenvoudigt Imago Office de werkwijze van assurantiekantoren.
Ewout Strijker, Founder Risk Explorer International: “Wij zijn blij met de samenwerking met Bugs Business en de koppeling tussen beider systemen. Assurantiekantoren kunnen nu vanuit Imago Office integraal werken met Risk Explorer®. De koppeling tussen de systemen maakt dat de werkzaamheden nog overzichtelijker worden door vanuit één centraal CSM te werken. De risicoprofielen, risicoanalyses en documenten die Risk Explorer® produceert worden direct opgeslagen in het klantendossier, zodat deze met één druk op de knop inzichtelijk zijn gedeeld binnen het gehele kantoor. Dit heeft voordelen voor adviseurs, sluiters/acceptanten en voor compliance."
< VorigeVolgende >
Share on: